fredag 31 augusti 2012

Kap 8 Del 1 av 2

(100+) Tumblr
Fuck yea moment:
My Photography and Inspiration Diary
Nialls Perspektiv:
 Några veckor senare....
Jag vaknar av att någon tar mitt täcke... VAFAN ÄR DET NÅGON I MIN SÄNG!!!!!
Jag slår snabbt upp mina ögon och får se en sovande Robin.
Haha nu fattar jag hon är tjuven och det går inte ostraffat.
-Hey!Skriker jag och hon rycker snabbt till men får inte den reaktion som jag trodde jag skulle få utan hon tar täcket och går ut ur sov rummet.
Jag går efter ut och säger:
-Hey! Jag vill ha tillbaka den där!
-Ta den då!Muttrar hon surt och kastar täcket på mej.
-Jag vill ha tillbaka det nu! Säger jag.
-Men du har ju fått täcket! Säger hon irriterat.
-Det är inte täcket jag pratar om. Säger jag och ler.
-Men vad vill du ha då!? Frågar hon retligt.
Haha hon fattade!
-Dej! Säger jag och kastar mej över henne och lyfter henne till sov rummet.
-Och vad hade du menat vi skulle göra här! Säger hon fortfarande med retlig ton.
-Jo, jag tänkte lite sånt här!Säger jag och börjar kyssa henne.
Louis Perspektiv:
Jag tar med mej filmerna som bestämmt och går mot Nialls hus.
När jag är framme skiter jag i att knacka och går in det första jag hör är Robin som säger:
-Vad hade du menat att vi skulle göra här!
Men retlig röst. Haha nu ska jag allt retas lite jag går mot dörren och öppnar den på vid gavel och skriker:
-NI ANVÄNDER VÄLL SKYDD!?
Hehe...Och som väntat hör jag ett.
-LOOOOUIS DU FÅR TRE SEKUNDER ATT SPRINGA SEN ÄR DU DÖD!!! Av Niall.
-ÄLSKAR DEJ OCKSÅ NIALL!!!Skrike jag tillbaks!
-----------------------------------------------
Jag vet att det är kort men just nu är jag jätte trött och det blir fler delar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar