tisdag 4 september 2012

Kap 8 Del 2 av 2

Popular random on imgfave
 
Robins Perspektiv:
 
-ÄLSKAR DEJ OCKSÅ NIALL!!! Skrek Louis tillbaks.
Niall flög upp som om det gälde liv och död (för Louis var det nog lite så).
Jag satte mej upp och fick se mina danskläder hänga på stolen...vad gör dom här?
Då kom jag på det...
-HELVETESJÄVLASKIT!!!Utbrast jag.
-Snälla säg att du inte är gravid vi vill inte ha en Niall junior en! Hör jag Louis ropa Följt av ett väntat:
-LOOOOOUIS!
-Niall det är idag jag ska dansa!Snälla Louis kan du köra mej jag ska bara duscha! Utbrister jag.
-Ja, men glöm inte kläderna jag tror inte Niall skulle uppskatta om någon annan fick AJ! NIALL MAN FÅR INTE SLÅSS!Får jag till svar och skrattar lite men hoppar in i duschen...
 
***
 
-Tack för att du körde mej Lou. Säger jag.
-Vad gör jag inte för Nialls älskade! Säger han och jag hör en lång suck i från baksätet.
-Lou.Hör jag Niall säga.
-Ja min herre? Fågar Louis och jag orkar inte med deras gnabb så jag går ur bilen.
Jag går in dit man anmäler sej och säger:
-Hej jag är Robin och har nummer 4.
-Här .Säger hon trött och ger mej en lapp som är en biljett.
-Nummer 4 tack! Hör jag eka ur högtalarna. Entligen ska jag göra något jag inte gjort på länge vara med i en dans tävling. Jag går fram och ställer mej på scen.
-Ja som du vet har vi en hemlig dommare som ska vara med eller hur? Säger en ganska ful gubbe och jag nickar.
-Denna hemliga dommare är ingen mindre en JJJJJUSSSTIN BIIIEBER!Säger han som att han förväntar sej att jag ska hoppa runt och skrika när kommer in men det enda jag säger är:
-Jaha kan jag börja dansa nu eller det var därför jag kom hit! Och alla bara stirrar på mej som om jag sa " Jag är en rosa snigen med blått skal!" vilket jag är ganska säker på att jag inte sa.
-Visst...Var det enda jag fick till svar.
Jag gick fram och satte på banspelaren och dansade som jag aldrig gjort förrut nu fanns bara jag och dansen...
-----------------------------------------------
Sä där! Jag vet att det sög men jag ska skriva ett till imorn eller idag så det är bara att stå ut!;]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar