måndag 10 september 2012

Kap 10

259997_473487179342634_1676357263_n_large
(20) Twitter / Search - "Niall You Are Perfect"
 
-Ledsen att säga det Niall men du måste nog ta lite lektioner från den lilla surpuppan här. Säger Justin och både Niall och Justin brister ut i skratt.
-Killar...Suckar jag fram och går mot dörren.
-Hey! Snygging ska du med eller? Frågar jag Niall som värkar glömt mej!
-Nja kan inte just nu...Hör jag Justin säga.
-Sorry men det var snyggingen jag fråga. Säger jag och möter Niall i en kyss.
-Vadå så jag är inte snygg? Frågar Justin.
-Nix! Säger jag och går till Louis som väntar utanför.
-------------------------------------------------
 
Justins Perspektiv:
 
Seriöst hur kan man vara så snygg och när hon dansade det var som... ja jag vet inte vad men en sak är säker det är hon! Efter Selena sa mamma att jag skulle hitta någon annan och jag tror jag just hittat henne!Men så har vi ju ett litet problem och det lilla problemet kallas Niall hon värkar ju gilla honom men hon gav mej några blickar också...
Jag vill inte vara elak mot Niall men han borde nog förberda sej för att kämpa!
Jag gick mot permarna och letade efter Robin och som jag gissat så stog hennes nummer.
Jag knappade in nummret och väntade otåligt.
-Ja hej det är Niall Robin är med Eleanor ville du något? Hör jag Niall säga FAN! vad ska jag göra nu???
-Öhh det är Justin....jag skulle ge Robin lite infomation om öhh dansen... Svara jag hackigt.
-Jaha sorry Justin men hela hennes tid går inte till dansen så du får ta det senare! Snäser han tillbaks. Obs det där gick ju inte så bra...
-Jaha hälsa henne då...Hej då...Säger jag och lägger på vafan Niall nnu har du förstört för mej för andra gången!
 
Eleanors Perspektiv:
 
-Du fattar inte hur jag saknat dej. Säger Robin tyst efter min utskällning jag hade varit borta på ett modell jobb och när jag kom tillbaks hade hon försökt att ta livet av sej!
-Jag har saknat dej också men gör aldrig så mot mej igen!Säger jag surt.
-Jaja ska vi hitta på något...Frågar hon och då får jag en lysande ide.
-Jag har en ide vi ringer Dani Liams flickvän och går och shoppar.Säger jag uppspelt.
-Nja...Säger Robin tvekande!
-Kom igen hon är jätte snäll! Säger jag.
-Okej...Säger hon fortfarende tvekande.
Jag ringer Dani och vi besämmer oss för att mötas på stan.
 
Nialls Perspektiv:
 
Konstigt nog känns det som om Justin vill åt Robin det går bara inte ihop det är jag och Robin.
Jag hoppas värkligen och inte gillar honom på de sättet för då har jag inte en chans!
 
-----------------------------------------------------------
 
Ja som ni ser är justin i det här tillfället "the bad guy" så hata mej inte för de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar