fredag 7 september 2012

Kap 9

justin bieber | Tumblr
Zayn Malik
 
Robins Perspektiv:
 
När jag dansat klart tackade jag för att jag fått dansat för dom sen gick jag ut och möttes i en kram av Niall.
-Hur går det? Frågar han.
-Ja..Det gick bra visste du att den hemliga dommaren var Justin Bieber.Säger jag.
-ÄR DET SANT OMG OMG! Säger Niall och hoppar runt.
-Ja. Säger jag och himlar med ögonen.
Niall tänke säga något tillbaka men stoppades av bruset i högtalarna.
-Okej våran vinnare är......ROBIN HOUSE! Robin var vänlig att komma in till dans salen igen. Hör jag den där fula gubben säga.
Jag går in och möts av en flinandes Justin.
-Här du har vunnit 4000kr och du får vara med och spela in en vidio med mej. Säger han.
-De stog inte att man skulle vinna att vara med i en vidio! Utbrister jag och han tittar chokat på mej.
-Nej det var det hemliga priset! Säger han då.
-VAFAN! MÅSTE MEN VARA MED! Utbister jag som ett liten fem åring.
Han fortsätter titta konstigt på mej.
-Ja det blir tyvär så...Säger han undrande.
Helt plötsligt kommer Niall in.
-Jag hörde dej skrika har det hänt något? Frågar han.
-JA DET KAN MAN MINST SÄGA JAG MÅSTE JOBBA MED HONOM! Utbirster jag och pekar på Justin.
-Ja men vad är det med det?Jag skulle vara glad om jag var du.Säger Niall.
-Ja det förstår jag så som du fangirlade när berättade om Justin här.Muttrar jag tyst och Niall kinder får en rosa ton.
-Komigen det är en  jätte bra möljig.Säger Niall.
Jag tittar skeptiskt mot Justin som stirrar på oss som vi var utomjodingar eller nåt.
-Jaja men komihåg det är bara för dej. Säger jag surt.
-Yey Jag lykades! Utbrister Niall och jag någon slaks seger dans.
-Ledsen att säga det Niall men du måste nog ta lite lektioner från den lilla surpuppan här. Säger Justin och både Niall och Justin brister ut i skratt.
-Killar...Suckar jag fram och går mot dörren.
-Hey! Snygging ska du med eller? Frågar jag Niall som värkar glömt mej!
-Nja kan inte just nu...Hör jag Justin säga.
-Sorry men det var snyggingen jag fråga. Säger jag och möter Niall i en kyss.
-Vadå så jag är inte snygg? Frågar Justin.
-Nix! Säger jag och går till Louis som väntar utanför.
-----------------------------------------------------
Ja det här blev inte heller långt men har lite bråttom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar