tisdag 18 september 2012

Kap 11

Nialls Perspektiv:
 
Konstigt nog känns det som om Justin vill åt Robin det går bara inte ihop det är jag och Robin.
Jag hoppas värkligen och inte gillar honom på de sättet för då har jag inte en chans!
 ----------------------------------------------------------------------------------- 
Robins Perspektiv:

Jag fattar inte har jag gjort något dumt? Niall har varit sur hela dagen.... Han har säkert insätt hur värdelös jag är och vill kasta ut mej men vet inte hur...
Min mobil surrar till och ett nummer jag inte känner igen dyker upp! 
*Hej Robin! Tänkte bara fråga om du kan möta mej vid starbucks? Måste prata lite om jobbet med dej? Kanske som en dejt?;D x Justin*
Jaha...hur ska jag göra nu... jag måste ju gå det handlar ju om jobbet!
* 1 Har jag något val??? 2 Skulle inte tro det! >:(  R*
Jag suckar och tar min väska och går mot dörren.
-Vart ska du? Frågar Niall.
-Ner till starbucks och träffa Justin...Säger jag.
-Varför ? Säger Niall surt.
-Hångla upp honom vad fan tror du!? Vi sk prata om jobbet! Säger jag argt.
Jag hatar svartsjuka killar.
Jag går ut och ner mot starbucks! Väl därnere ser jag Justin med ett väldigt nöjt andsiktsutryk.
-Hej Robin! Säger han och försöker ge mej en kram.
-Vad ville du? Frågar jag kallt.
-Vad är det? Frågar och det lät som han värkligen brydde sej och där sprack min mask.
Grårarna började välla fram...
-Jag tror Niall inte gillar mej längre.... o-och innan jag gick bråkade vi...Snyftar jag fram.
Justin kramar om mej och säger att allt kommer bli bra och för stunden tror jag honom.
 -Tack Justin. Säger jag och ger honom en kram.

Nialls Perspektiv:

Jag går ner på gatan jag måste säga förlåt hon har inte gjort något ad tänker jag med!?
Jag ska precis gå in när jag tittar igenom fönstret och ser Robin och Justin tätt ihop slingrade!
NEJ!!!Jag tar fram mobilen och skriver till Robin:
*Jag som trodde det var du och jag! Men du har ju fullt upp med Justin ser jag!!!*
Jag kokar av ilska och vill bara slänga Justin i väggen men jag kan inte om han betyder så mycket för henne kan jag inte! Jag känner att mobilen durrar i ficka och tar snabbt fram den!
*VAR FAN HAR DU FÅTT DET IFRÅN!!!Du är den enda jag älskar och det  vet du!!!*
Lögn!
*Du jag såg!Det är slut du ska vara ute imorn!*
Skriver jag och kastar mobilen i backen.

Robins Perspektiv:

Jag sitter bara och stirrar tomt framför mej!
-DIN JÄVLA IDIOT DET HÄR ÄR DITT FEL!!!Skriker jag och ger Justin en örfil!
-Jag är så ledsen! Säger han.
Jag ställer mej upp och springer till Nialls lägenhet tar mina grejer och ringer Eleanor och inte förns då märker jag att jag gråter!

Louis Perspektiv;

*RING*
-Eleanor din mobil ringer! Skriker jag.
-Svara du!Svarar hon. 
Jag svarar och har hur någon hulkar och gråter på andra sidan luren.
-Hallå? Säger jag .
-Hej Lou är El där? Hör jag Robin säga!
-Javisst vänta lite bara! Säger jag och ropar på Eleanor och hon kommer på en gång!

Eleanors Perspektiv:

-Hur är det? Frågar jag.
-N-Niall har gjort slut han tror det är något mellan mej och Justin. Säger Robin.
Det var inte bra.
-Hur kan göra det? Frågar jag.
-Jo jag var ledsen för Niall hade varit så sur hela dagen och jag trodde att ha inte gillade mej. Sen gick jag till Justin han sa att vi måste prata om jobbet men jag började gråta för jag kunde inte hålla masken och Justin tröstade mej och Niall såg det och tror att det är något mella oss! Säger hon börjar gråta igen!
-Jag kommer till dej! Säger jag!
-Du kan inte Niall kastade ut mej kan jag bo hos dej ett tag snälla? Bedjar hon.
-Absolut du behöver inte ens fråga! Säger jag.
-----------------------------------------------------------------------------------
Ja det var det kapitlet! Det var lite spänning eller vad tycker ni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar