fredag 21 september 2012

Kap 12

 
-Jo jag var ledsen för Niall hade varit så sur hela dagen och jag trodde att ha inte gillade mej. Sen gick jag till Justin han sa att vi måste prata om jobbet men jag började gråta för jag kunde inte hålla masken och Justin tröstade mej och Niall såg det och tror att det är något mella oss! Säger hon börjar gråta igen!
-Jag kommer till dej! Säger jag!
-Du kan inte Niall kastade ut mej kan jag bo hos dej ett tag snälla? Bedjar hon.
-Absolut du behöver inte ens fråga! Säger jag
 ------------------------------------------------------------------
 
Robins Perspektiv:
 
Jag hade sovit hos Eleanor i en natt och saknade honom otroligt mycket!
Undrar om han saknar mej....NEJ han hatar mej säkert! Jag måste prata med honom så han får veta sanningen!
-Robin! Niall är här med lite grejer du glömmde! Säger El sorgset.
Jag kommer ut ur mitt rum och får se honom han ser ut att må fint som om det här var det bästa som hänt i hans liv!
-Niall vi måste prata du måste ge mej en chans att säga sanningen! Säger jag helt plötsligt.
-Okej...Säger han tomt och jag drar med honom till gästrummet som jag sover i nu.
-Jo jag gick ner till starbucks och var ledsen för vi hade bråkat...Och när jag kom dit frågade Justin vad det var och då kunde jag inte hålla det inne längre du hade varit så sur och jag var rädd att du skulle lämna och Justin tröstade mej och sa att du älskade mej och då fick jag dina sms och slog till honom i ansiktet.Säger jag tyst.
 
Nialls Perspektiv:
 
Jag letade i hennes ansikte efter tecken på att hon ljög! Men hittade inga! Men jag visste hur jag skulle göra!
-Okej men jag har tänkt på sisstonde och jag tror inte du och jag skulle funka...Säger jag tomt.
Hon tittar på mej och jag ser hur hennes ögon fylls med tårar som hon kämpar mot men en hinner åka ner för kinden innan jag går ut.
När jag kommer ut bränner Eleanors blick i nacken på mej.
Jag går ut genom dörren och nu känner jag att jag också börjar gråta paketisk var ordet som ekade i min hjärna! Hur gärna jag vill ta tillbaka henne kan jag inte jag kan inte göra så mot henne jag var så dum och bara drog slutsatser jag förtjänar inte henne!
-Niall snälla tro mej det hände ingenting jag svär jag är så ledsen! Hör jag Justin säga.
-Det är lungt jag är inte arg jag vet att det inte hände något! Säger jag surt.
-Varför så sur då?Frågan han.
-För jag gjorde slut det jag gjorde var oförlåtligt, hon förtjänar inte mej.Säger jag ännu surare!
-Hon älskar dej Niall om du vill göra henne lycklig gå till henne! Säger Justin och tittar mej allvarligt i ögonen.
-Jag kan inte det är försent. Suckar jag fram och går förbi honom!
 
Robins Perspekiv:
 
Jag fattar inte eller jo det gör jag han hade väntat på den här stunden han älskade mej inte han vill inte såra mej bara!
-Hur är det gumman? Frågar Eleanor oroligt.
-H-Han gjorde slut han älskar mej inte.Får jag fram mellan tårar och hulkningar!
-Trodde han dej inte? Frågar hon tyst.
-Jo men han sa att det inte skulle funka enda El han älskade mej aldrig! Säger jag och börjar gråta ännu mer!
 
Eleanors Perspektiv:
 
Helt plötsligt börjar min mobil ringa Loove<3 lyser på skärmen.
-Louis jag kan inte prata just nu! Säger jag stessat.
-Eleanor det är Niall han försökte ta sjäv mord kom till sjukhuset nu! Säger han snabbt. Vi lägger på och jag drar med mej Robin!
-Vart jag vi? Frågar hon förvirrat!
-Det är Niall han försökte ta självmord! Säger jag och nu gråter hon om möljit ännu mer men jag gråter också!
 
***
 
-LOUIS HUR ÄR DET MED HONOM! Skriker jag när vi kommer fram!
-Vi vet inte...Säger han dystert.
En doktor kommer in och säger:.....
-------------------------------------------------
Jag där kom ett till kapitel hoppas ni gillar det! (även fast jag tyckte det var sådär):D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar